Rundt er Smukt

Stedet, hvor fedt er flot, deller er dejlige og buttet rimer på nuttet

Fede tegneserier

Skriv en kommentar

Fede tegneserier

Folk har de skønneste interesser, og især denne her synes jeg er helt fantastisk. På Fudge Yeah Cartoon Fatness ( http://fyeahcartoonfatness.tumblr.com ) samles alt kendt materiale, der indeholder eller relaterer til det at være tyk.
Mere komplet liste over tegneserier, tegefilm og/eller vittighedstegninger, hvori der indgår fede figurer, vil man lede forgæves efter.
Jeg kan stadig huske, at det var noget særligt at læse Jumbobog nr. 144, lige da den kom frem 1993. Det var omkring dette tidspunkt, at det begyndte at gå op for mig, at runde personer, også tegneseriefigurer, betød noget særligt for mig. Og ja, der er en hel historie om det i bladet, som ender noget trist med, at de tykke begynder at tabe sig, men lad det nu være. Jeg var godt underholdt, og det er jeg også, hver gang jeg titter forbi Fudge Yeah. Smut selv forbi og se, HVOR mange fede tegneseriefigurer, der efterhånden er skabt. Listen er enorm!

Skriv et svar

