Rundt er Smukt

Stedet, hvor fedt er flot, deller er dejlige og buttet rimer på nuttet

Skønhedskonkurrence for frodige piger

Skriv en kommentar

 

 

Jeg har præsteret en gang at sætte mig til at se en såkaldt skønhedskonkurrence bare for at grine ad de radmagre sild, svansede rundt og troede, at de var lækre. Samtlige 50 af dem kunne rende rundt om min seng, til de faldt om, uden at jeg ville så meget som løfte blikket fra min jumbobog (ja, dem hygger jeg mig med at læse nu og da).
Når jeg så falder over skønhedskonkurrencer som disse her, så bliver jeg helt glad, for her er der i det mindste noget at kigge på, og man skal ikke knibe øjnene sammen for at få øje på, hvilket køn konkurrenterne er.
Når det så er sagt, så er det jo super-trist, at der skal være forskellige skønhedskonkurrencer for kvinder, alt efter hvad de vejer. Gad vide, hvad der skete, hvis der faktisk dukkede nogle pige op med lidt former op til de gængse skønhedskonkurrencer.

Skriv et svar

