Rundt er Smukt

Stedet, hvor fedt er flot, deller er dejlige og buttet rimer på nuttet

Sådan har jeg haft lyst til at sige mange gange…

Skriv en kommentar

Sådan har jeg haft lyst til at sige mange gange...

…men jeg har aldrig rigtig gjort det, fordi jeg frygtede, at det nok ikke ville blive modtaget så vel. Med billedet her skyder jeg denne blog i gang, fordi det sætter fingeren på det, som så mange mænd ikke rigtig tør tale åbent om, og som så mange kvinder ikke helt tør håbe på er rigtigt. Vi taler om fedt, ja, maver og deller og gyngende hofter og hele balladen, og ja, vi er nogle mænd, der synes, at kvinder, der besidder den slags, er både bedårende, smukke og aldeles uimodståelige. Så er det sagt. Velkommen!

Skriv et svar

