Rundt er Smukt

Stedet, hvor fedt er flot, deller er dejlige og buttet rimer på nuttet

Idealer gennem tiden

Skriv en kommentar

Idealer gennem tiden

Billedet her morer mig hver gang jeg kigger på det, for hvor er det typisk for os mennesker, at vi altid vil have det, vi ikke kan få. Men jeg morer mig også over, at vi stadig er en stor gruppe af mennesker derude, der faktisk foretrækker det “gamle” ideal. Vi går lidt stille med dørene, for man skal ikke sige alt for højt, at man faktisk ved flere lejligheder har set kvinder på både 100 og 150 kg, som var rigtig smukke og ikke så lidt attraktive, før man får et stort, fedt fetishist-stempel klasket i panden.

Fetishist? Tjoh, måske, ved ikke, eller også bare en for sent født hulemand, ELLER *gisp* en helt normal mand, der bare formaster sig til ikke at bryde sig synderligt om de moderne skønhedsidealer og faktisk synes, at den forhadte “fedme-epidemi” har forskønnet gadebilledet betragteligt.

Det er dejligt endelig at tale åbent om det, og jeg håber, at der er nogle, der vil slutte sig til mig. Jeg har læst nok på nettet til at vide, at I er derude, og at der er flere af jer, end man skulle tro!

Skriv et svar

